جهت گیری بازار
جهت گیری بازار : فرایند یکپارچه ای است که در آن شرکت ها منابع محسوس و نامحسوس را برای درک پیچیدگی نیازهای خاص مشتریان، دستیابی به یک تمایز نسبی محصوالت برای برتری رقابتی و در نهایت دستیابی به یک کیفیت خدمات مناسب به کار می برند. جهت گیری بازار با مفهوم بازار گرایی فرق دارد.
جهت گیری بازار : فرایند یکپارچه ای است که در آن شرکت ها منابع محسوس و نامحسوس را برای درک پیچیدگی نیازهای خاص مشتریان، دستیابی به یک تمایز نسبی محصوالت برای برتری رقابتی و در نهایت دستیابی به یک کیفیت خدمات مناسب به کار می برند. جهت گیری بازار با مفهوم بازار گرایی فرق دارد.
بازار محوری
بازارگرایی
بازارگرایی