رفتار بازار یک اصطلاح گسترده اقتصادی است که به رفتار مصرف کنندگان، کسب و کارها یا بازار سهام اشاره دارد و اغلب برای ایجاد استراتژی های مختلف بازاریابی با هدف افزایش فروش یا شناخت برند در هنگام معامله با کسب و کارها و مصرف کنندگان با تحلیل رفتار خرید آن ها مورد تحلیل و استفاده قرار می گیرد.
رفتار بازار یک اصطلاح اقتصادی گسترده است که به رفتار مصرف کنندگان، مشاغل یا بازار سهام اشاره دارد . اغلب برای ایجاد استراتژی های بازاریابی مختلف با هدف افزایش فروش یا شناخت برند در هنگام برخورد با مشاغل و مصرف کنندگان با تجزیه و تحلیل رفتار خرید آنها، تجزیه و تحلیل و استفاده می شود.