management ilformation system

تخصصی

[کامپیوتر] سیستم مدیریت اطلاعات (MIS) - مباحثی که با سیستمهای توسعه و به کارگیری اطلاعات در یک سازمان سرو کار دارد. سیستم اطلاعاتی کامل، هم کامپیوتر و هم افراد را شامل می شود . هر سیستم اطلاعاتی باید موارد زیر را تعیین کند: (1) سازمان چه اهدافی دارد؟ (2) چه اطلاعاتی برای رسیدن به اهداف سازمان لازم است ؟ (3) اطلاعات فوق چگونه سازماندهی می شوند؟ (4) اطلاعات چگونه ذخیره شده و به منظور رسیدن به آن اهداف منتقل می شوند ؟

پیشنهاد کاربران