manage up

پیشنهاد کاربران

"Manage up" is a popular phrase in the workplace, particularly in corporate settings. It refers to the act of communicating effectively with someone who is higher up in the organizational hierarchy, such as a supervisor, manager, or executive.
...
[مشاهده متن کامل]

"Manage up" یک عبارت محبوب در محل کار، به ویژه در محیط های شرکتی است. این به عمل ارتباط موثر با شخصی که در سلسله مراتب سازمانی بالاتر است، مانند یک سرپرست، مدیر یا مجری اشاره دارد.
مثال؛
I'm terrible at managing up. At worst, I've seen my bosses as a distraction from getting my job done.
Long known for his ability to manage up, he impressed bosses with a strong work ethic and affable style.

منابع• https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/manage-up
مدیریت مافوق: به معنای تنظیم و برقراری رابطه ای اثربخش با مدیر و مافوق است.
مدیریت مدیر خود

بپرس