معیارهای مرتبط با مشخصات افراد جامعه که نسبت به اون شرکت ها کالاها و خدماتشون رو ارزیابی می کنن تا بهترین نوع کالا و خدمات رو با بیشترین سود به جامعه عرضه کنند. این معیارها می تونن سن افراد جامعه، درآمد افراد جامعه، جنسیت افراد جامعه، دین افراد جامعه و. . . باشه.
... [مشاهده متن کامل]
مثلا یک شرکت فرآورده های گوشتی نمیاد به سوپرمارکت های محله های مسلمون نشین گوشت خوک یا مشروب عرضه کنه چون میدونه افراد جامعه از این کالاها استفاده نمی کنند و خریدارش نیستند.
... [مشاهده متن کامل]
مثلا یک شرکت فرآورده های گوشتی نمیاد به سوپرمارکت های محله های مسلمون نشین گوشت خوک یا مشروب عرضه کنه چون میدونه افراد جامعه از این کالاها استفاده نمی کنند و خریدارش نیستند.