nteractive Voice Response ( IVR ) یا پاسخگویی صوتی تعاملی، فناوری تلفنی خودکاری است که به تماس گیرندگان امکان می دهد بدون صحبت با اپراتور زنده، از طریق منوهای صوتی پیش ضبط شده یا تشخیص گفتار، اطلاعات دریافت
... [مشاهده متن کامل]
... [مشاهده متن کامل]
کنند، درخواست بدهند یا به بخش مناسب هدایت شوند. این سیستم با استفاده از ورودی های صفحه کلید ( DTMF ) یا فرمان های صوتی، به صورت خودکار تماس ها را مدیریت و مسیریابی می کند و می تواند خدماتی مانند پرداخت، ثبت نام، پشتیبانی فنی و اطلاعات محصول را ارائه دهد.
IVR ( مهندسی مخابرات )
واژه مصوب: راگوت
تعریف: ← راهنمای گویای تعاملی
واژه مصوب: راگوت
تعریف: ← راهنمای گویای تعاملی