integrated marketing

پیشنهاد کاربران

Integrated marketing is a strategic approach that aims to deliver a unified and consistent message across multiple marketing channels to promote a brand, product, or service effectively. This strategy involves coordinating various marketing efforts—such as advertising, public relations, social media, and content marketing—to create a cohesive customer experience.
...
[مشاهده متن کامل]

بازاریابی یکپارچه یک رویکرد استراتژیک است که هدف آن ارائه پیامی یکپارچه و منسجم از طریق کانال های بازاریابی متعدد برای ارتقای اثربخش یک برند، محصول یا خدمات است.
این استراتژی شامل هماهنگی تلاش های مختلف بازاریابی - مانند تبلیغات، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا - برای ایجاد یک روش یکپارچه و ثابت برای بازاریابی، فروش و خدمت رسانی به مشتریان در همه کانال ها است.

بپرس