چرخ های توپی محور برای سوراخ وسط توپی چرخ طراحی شده اند تا کاملاً مناسب خودرو باشند. این اجازه می دهد تا وزن وسیله نقلیه به جای پیچ های چرخ روی سوراخ مرکزی چرخ قرار گیرد. بیشتر چرخ های تجهیزات اصلی به صورت محوری طراحی شده اند، زیرا سازنده چرخ ها را به طور خاص برای هر خودرو یا خط خودرو طراحی می کند. چرخ های پیچ محور بر روی سطح نصب و با استفاده از سوراخ های پیچ متمرکز می شوند. بیشتر چرخ های پس از فروش، پیچ محور هستند، زیرا این به سازنده اجازه می دهد تا چرخ ها را با قطر سوراخ توپی بزرگ تر بسازد تا چرخ بتواند مجموعه وسیع تری از وسایل نقلیه را در خود جای دهد. سازندگان سوراخ مرکزی را بزرگتر می کنند زیرا سوراخ مرکزی که کوچکتر از توپی خودرو است نمی تواند به طور ایمن روی وسیله نقلیه محکم شود.
... [مشاهده متن کامل]
