hr vs administration

پیشنهاد کاربران

منابع انسانی ( HR ) با تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سرمایه های انسانی، رویه های استخدام بهینه و غیره سر و کار دارد. این شامل تجزیه و تحلیل ترکیب افراد استخدام شده، ماندگاری و وفاداری و رضایت آنها، انتظارات
...
[مشاهده متن کامل]
آنها و غیره است. اداری ( administration ) مسئول امور مربوط به انجام فعالیت های مربوط به پرسنل مانند قرارداد، ساعات کاری، و نظارت بر جزئیات این موارد است. منظور اموری است که بیشتر به جنبه های عملیاتی منابع انسانی اشاره دارد. به تعبیری اگر منابع انسانی را مانند مالی و مارکتینگ اقدامات بلند مدت و سیاست گذاری و تدوین راهبرد درنظر بگیریم، اداری مانند حسابداری و فروش به اقدامات روزانه و تاکتیکی اشاره دارد.

بپرس