... [مشاهده متن کامل]
تاکتیک های بازاریابی غیر متعارف و خلاقانه ای که برای جلب توجه و ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی برای مصرف کنندگان طراحی شده است. بازاریابی چریکی اغلب بر استراتژی های کم هزینه متکی است و از مکان ها یا روش های غیر منتظره برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند.
*** بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که در آن یک شرکت از تعاملات غافلگیرانه یا غیر متعارف برای تبلیغ یک محصول یا خدمت استفاده می کند. این کار نوعی نامور سازی ( آگاهی یا دیده شدن عمومی هر محصول، خدمت یا شرکت ) است. این اصطلاح پس از کتاب جی کنراد لوینسون تحت عنوان بازاریابی چریکی که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد، رایج گردید.
مثال؛
بازاریابی ارزان قیمت
بازاریابی چریکی ( پارتیزانی )