guerilla marketing

پیشنهاد کاربران

Guerilla marketing refers to unconventional and creative marketing tactics that are designed to grab attention and create a memorable experience for consumers. Guerilla marketing often relies on low - cost strategies and uses unexpected locations or methods to promote a product or service.
...
[مشاهده متن کامل]

تاکتیک های بازاریابی غیر متعارف و خلاقانه ای که برای جلب توجه و ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی برای مصرف کنندگان طراحی شده است. بازاریابی چریکی اغلب بر استراتژی های کم هزینه متکی است و از مکان ها یا روش های غیر منتظره برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند.
*** بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که در آن یک شرکت از تعاملات غافلگیرانه یا غیر متعارف برای تبلیغ یک محصول یا خدمت استفاده می کند. این کار نوعی نامور سازی ( آگاهی یا دیده شدن عمومی هر محصول، خدمت یا شرکت ) است. این اصطلاح پس از کتاب جی کنراد لوینسون تحت عنوان بازاریابی چریکی که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد، رایج گردید.
مثال؛
For instance, a company might create a flash mob in a public place to promote a new product, capturing the attention of passersby.
Guerilla marketing can also involve creating unique, eye - catching street art or installations that are related to a brand or product.
A company might use guerilla marketing to generate buzz and word - of - mouth advertising without a large advertising budget.

guerilla marketing
بازاریابی ارزان قیمت
بازاریابی چریکی ( پارتیزانی )

بپرس