evangelism marketing

پیشنهاد کاربران

بازاریابی بشارتی

توضیح: فرم پیشرفته بازاریابی دهان به دهان است که در آن شرکت مشتریانی که به شدت به یک محصول خاص یا خدمات باور قوی دارند را توسعه می دهد. این مشتریان آزادانه تلاش می کنند تا دیگران برای خرید و استفاده از محصول یا خدمات شرکت فوق متقاعد کنند.
بازاریابی بشارتی تبلیغ و تمجید مثبت از برند و اظهارنظرهای تحقیرآمیز و تبلیغ منفی دربارهٔ برندهای رقیب توسط برخی مشتریان است. تبلیغات دهان به دهان ناشی از بشارت برند ریشه در دل بستگی روانی و عاطفی افراد به برند مربوطه دارد

بازاریابی تبلیغی ترویجی
مشاهده پیشنهاد های امروز

معنی یا پیشنهاد شما