بازاریابی مبتنی بر رایانامه
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی
ایمیل مارکتینگ ( Email Marketing ) یا بازاریابی ایمیلی یکی از انواع بازاریابی است که گاه به عنوان ابزاری برای بازاریابی مستقیم و گاه برای بازاریابی انبوه مورد استفاده قرار می گیرد.
در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، می توان ایمیل مارکتینگ را یکی از ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی دانست.
... [مشاهده متن کامل]
شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود.
در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، می توان ایمیل مارکتینگ را یکی از ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی دانست.
... [مشاهده متن کامل]
شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود.