darting and oversteer

پیشنهاد کاربران

پیچش ناگهانی و بیش فرمانی، رفتار ناپایدار یا بیش حساس فرمان را توصیف می کنند.
• پیچش ناگهانی، زمانی که وسیله نقلیه به طور ناگهانی یا شدید با حرکت بسیار کم فرمان تغییر جهت می دهد. این حالت مانند "پرش" یا "کشیده شدن" غیرمنتظره وسیله نقلیه به یک طرف است.
...
[مشاهده متن کامل]

• بیش فرمان گیری، زمانی که عقب وسیله نقلیه بیشتر از حد مورد نظر می چرخد و باعث می شود وسیله نقلیه تیزتر از آنچه راننده می خواهد بچرخد. این می تواند باعث شود که قسمت عقب در یک پیچ احساس "چرخش به بیرون" کند.
در این حالت، این مشکلات ناشی از پاسخ نامنظم ( ناهماهنگ ) کمک برقی است. به این معنی که سیستم فرمان برقی به طور روان یا یکنواخت کمک نمی کند. گاهی اوقات کمک زیادی می کند، گاهی اوقات خیلی کم، که باعث می شود فرمان غیرقابل پیش بینی و ناپایدار باشد.