میزان وفاداری مشتری
اصطلاحی است در بازاریابی که میزان علاقه مندی مشتری را به وفاداری به نشان تجاری شما تعریف می کند، مثلا با بیش از یک بار خریدکردن از شما.
( منبع: کتاب "دیزاین و دموکراسی"، گردآوری میشائیل ارلهوف و مازیار رضایی، ترجمه مریم پوراسماعیل، ص 261 )
اصطلاحی است در بازاریابی که میزان علاقه مندی مشتری را به وفاداری به نشان تجاری شما تعریف می کند، مثلا با بیش از یک بار خریدکردن از شما.
( منبع: کتاب "دیزاین و دموکراسی"، گردآوری میشائیل ارلهوف و مازیار رضایی، ترجمه مریم پوراسماعیل، ص 261 )