customer lifetime value

پیشنهاد کاربران

Customer Lifetime Value ( CLV ) : ارزش مشتری برای مدت زمان زندگی، مجموعه از درآمدی که یک مشتری به طول عمر خود برای یک شرکت ایجاد می کند
عبارت اختصاری: CLV
موضوع: اقتصاد
ارزش طول عمر مشتری
ارزش طول عمر مشتری، ( به انگلیسی: Customer Lifetime Value ) در بازاریابی ارزش طول عمر هر مشتری، برابر پیش بینی سود خالص از آن مشتری، در تعاملات آینده با آن مشتری است. مدل پیش بینی می تواند سطوح متفاوتی از پیچیدگی و دقت را از یک الگوریتم ساده ابتکاری، تا روش های پیچیده تحلیل داده، داشته باشد.
...
[مشاهده متن کامل]

بپرس