مسیر و مراحل مختلفی که مشتری از آشنایی با برند تا خرید طی می کنه
مثال: تحلیل دقیق customer journey می تونه به برندها کمک کنه بهتر مشتری ها رو درگیر کنند.
مثال: تحلیل دقیق customer journey می تونه به برندها کمک کنه بهتر مشتری ها رو درگیر کنند.
... [مشاهده متن کامل]
فرآیندی که مشتری از آگاهی اولیه از یک محصول یا خدمات تا خرید نهایی و فراتر از آن طی می کند. این شامل درک و ترسیم نقاط تماس و تعاملات مختلفی است که یک مشتری با یک برند در طول فرآیند تصمیم گیری خود دارد.
*** تجربه/سفر مشتری محصول تعامل بین سازمان و یک خریدار در هنگام فرایند ارتباط بین آن ها است. این تعامل از سه بخش اصلی تشکیل شده است: سفر خریدار، محل تماس برند با خریدار، و محیطی ( شامل محیط دیجیتال ) که خریدار آن را تجربه می کند. در یک تجربه مشتری خوب، تجربه شخص با سازمان، در همه نقاط تماس، منطبق بر انتظارات فرد است.
مثال؛