customer development

پیشنهاد کاربران

توسعه مشتری محور.
روشی معمول برای تأسیس استارتآپ ها و شرکتهای سرمایه گذاری جدید است که یک گام از توسعه سه بخشی به روش لین ( نوپای ناب؛ نوشته اریک ریس ) محسوب می شود. ( طراحی مدل کسب وکار، توسعه مشتری محور، مهندسی چابک )
...
[مشاهده متن کامل]

این روش خطرات شکست ایده اولیه در مدل کسب وکار را ارزیابی می کند. ( مشتریان چه کسانی هستند؟ چه امکاناتی نیازدارند؟ از چه راهکارهایی استفاده می کنند؟ استراتژی های کسب درآمد و ارزش گذاری، چگونه مشتریان را جذب کنیم، نگه داریم و افزایش دهیم؟ فعالیت های استراتژیک برای ارائه محصول کدام است؟ منابع مورد نیاز داخلی چیست؟ شرکای مورد نیاز چه کسانی هستند و هزینه شراکت چقدر است؟ ) در عمل توسعه مشتری محور، ایده کلیدی را در نظر می گیرد و آن را از بیرون مورد ارزیابی قرار می دهد.

بپرس