• پشتیبانی مشتری
کمک و مشاوره ارائه شده توسط یک شرکت به افرادی که محصولات یا خدمات آن را خریداری یا استفاده می کنند.
۲ عبارت مشابه دیگر هم هست که تعریف و تفاوت اونهارو هم با عبارت بالا بدونیم:
... [مشاهده متن کامل]
• مشتری مداری
فرآیند ایجاد ارتباط عاطفی و ارزش دهی به مشتریان است.
• مجموعه ای از خدمات برای کمک به مشتریان در استفاده مقرون به صرفه و صحیح از یک محصول است. این شامل کمک در برنامه ریزی، نصب، آموزش، عیب یابی، نگهداری، ارتقاء و دفع محصول می باشد.
توضیح بیشتر:
فرق customer support و customer service در این است که customer support خدماتش مرتبط با محصول است از قبیل نصب و راه اندازی و . . . ولی customer service کارش خدمات به مشتری از قبیل راهنمایی، مشاوره ، رفع مشکل ( از طریق تلفن و . . . ) و . . . است.
این عبارت متفاوت از customer service یا customer support است.
رسیدگی به مشتری
خدمات مشتری
خدمات مشتری
مشتری مداری