customer care

پیشنهاد کاربران

Customer Service
• پشتیبانی مشتری
کمک و مشاوره ارائه شده توسط یک شرکت به افرادی که محصولات یا خدمات آن را خریداری یا استفاده می کنند.
۲ عبارت مشابه دیگر هم هست که تعریف و تفاوت اونهارو هم با عبارت بالا بدونیم:
...
[مشاهده متن کامل]

Customer care
• مشتری مداری
فرآیند ایجاد ارتباط عاطفی و ارزش دهی به مشتریان است.
Customer Support
• مجموعه ای از خدمات برای کمک به مشتریان در استفاده مقرون به صرفه و صحیح از یک محصول است. این شامل کمک در برنامه ریزی، نصب، آموزش، عیب یابی، نگهداری، ارتقاء و دفع محصول می باشد.
توضیح بیشتر:
فرق customer support و customer service در این است که customer support خدماتش مرتبط با محصول است از قبیل نصب و راه اندازی و . . . ولی customer service کارش خدمات به مشتری از قبیل راهنمایی، مشاوره ، رفع مشکل ( از طریق تلفن و . . . ) و . . . است.

It refers to and business strategy that offers a personalized service/interaction with each costumer.
این عبارت متفاوت از customer service یا customer support است.
رسیدگی به مشتری
خدمات مشتری
Sth very important which must be dealt with first
Customer care is the process of looking after customers to best ensure their satisfaction and delightful interaction with a business and its brand, goods and services. It is closely related to “customer experience” but different than “customer support” or “customer service. ”

مشتری مداری

بپرس