The term "crowded marketplace" refers to a situation where there are many similar products or services in a particular market or industry. In this context, it's difficult for companies to stand out from their competitors, and consumers have many options to choose from.
... [مشاهده متن کامل]
محصولات یا خدمات مشابه زیادی در یک بازار یا صنعت خاص. در این زمینه، برای شرکت ها دشوار است که از رقبای خود متمایز شوند و مصرف کنندگان گزینه های زیادی برای انتخاب دارند.
این اصطلاح همچنین می تواند به این واقعیت اشاره کند که جذب و حفظ مشتریان در بازاری که گزینه های زیادی برای شرکت ها وجود دارد دشوار است.
دست تو بازار زیاده
مثال؛
In such a crowded marketplace, companies need to find ways to differentiate themselves and stand out from their competitors.
Consumers are overwhelmed by the options in this crowded marketplace, making it difficult for them to make a decision.