crm

جمله های نمونه

1. The dynamic CRM model is presented by using stochastic game theory and estimable structural dynamic programming technologies.
[ترجمه گوگل]مدل پویا CRM با استفاده از تئوری بازی های تصادفی و فناوری های برنامه نویسی پویا ساختاری قابل تخمین ارائه شده است
[ترجمه ترگمان]مدل پویای مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تئوری بازی تصادفی و فن آوری های برنامه نویسی پویای سازه ای، ارائه شده است
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

2. Founded in 199 800 TeleServices are a leading provider of outsourcing customer contact services and Customer Relationship Management (CRM) solutions to multinationals and industrial leaders.
[ترجمه گوگل]800 TeleServices که در سال 199 تأسیس شد، یک ارائه دهنده پیشرو در برون سپاری خدمات تماس با مشتری و راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به رهبران چند ملیتی و صنعتی است
[ترجمه ترگمان]تاسیس شده در ۱۹۹ ۸۰۰ TeleServices یک عرضه کننده پیشرو از خدمات تماس مشتری برون سپاری و راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)برای شرکت های چندملیتی و صنعتی است
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

3. Cream CRM is an initiative of the Media Development Loan Fund's Center for Advanced Media in Prague, Czechoslovakia.
[ترجمه گوگل]Cream CRM ابتکار مرکز رسانه های پیشرفته صندوق وام توسعه رسانه در پراگ، چکسلواکی است
[ترجمه ترگمان]خامه CRM یکی از ابتکاری است که مرکز توسعه بخش توسعه و توسعه رسانه ها در پراگ، چکسلواکی، در دست دارد
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

4. Each adds their public exported address space to the host module's private address space, specifically ffcpl:/accounting/. *, ffcpl:/payroll/. * and ffcpl:/crm/. *.
[ترجمه گوگل]هر کدام فضای آدرس صادر شده عمومی خود را به فضای آدرس خصوصی ماژول میزبان، به ویژه ffcpl:/accounting/ اضافه می کنند *، ffcpl:/payroll/ * و ffcpl:/crm/ *
[ترجمه ترگمان]هر یک از آن ها یک فضای آدرس صادر کننده عمومی خود را به فضای آدرس خصوصی ماژول میزبان اضافه می کند، به طور خاص ffcpl: \/ حسابداری \/ : \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ *: \/ CRM \/ CRM \/ *
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

5. General Operational CRM only pays attention to combining resources inside enterprises and can't catch the turn of the market outside fast.
[ترجمه گوگل]CRM عملیاتی عمومی فقط به ترکیب منابع در داخل شرکت ها توجه می کند و نمی تواند به سرعت نوبت بازار خارج را بگیرد
[ترجمه ترگمان]مدیریت عمومی CRM تنها به ترکیب منابع درون شرکت ها توجه می کند و نمی تواند به سرعت بازار را به سرعت جلب کند
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

6. The programme explores CRM in both the Insurance and Banking industry.
[ترجمه گوگل]این برنامه CRM را در صنعت بیمه و بانکداری بررسی می کند
[ترجمه ترگمان]این برنامه به بررسی CRM در صنعت بیمه و بانکداری می پردازد
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

7. Applying association rule mining to CRM can deepen the analytic function of CRM.
[ترجمه گوگل]بکارگیری قواعد کاوی در CRM می تواند عملکرد تحلیلی CRM را عمیق تر کند
[ترجمه ترگمان]به کارگیری قوانین مرتبط با ارتباط با مدیریت ارتباط با مشتری می تواند عملکرد تحلیلی CRM را عمیق تر کند
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

8. The application of constraint-based association rule mining in CRM can effectively support enterprises to make merchandise planning.
[ترجمه گوگل]بکارگیری قواعد کاوی مبتنی بر محدودیت در CRM می تواند به طور مؤثری از شرکت ها برای برنامه ریزی کالا حمایت کند
[ترجمه ترگمان]کاربرد قانون ارتباط مبتنی بر محدودیت در CRM می تواند به طور موثر از شرکت ها پشتیبانی کند تا برنامه ریزی کالا را انجام دهند
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

9. Some CRM providers, such as PDSC, are focused on service.
[ترجمه گوگل]برخی از ارائه دهندگان CRM، مانند PDSC، بر روی خدمات متمرکز هستند
[ترجمه ترگمان]برخی از ارایه دهندگان CRM مانند PDSC بر خدمات متمرکز هستند
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

10. Virtual enterprise's CRM is very important to Virtual enterprise's operation. It has especial frame which includes network's communication and coordinal management.
[ترجمه گوگل]CRM شرکت مجازی برای عملکرد شرکت مجازی بسیار مهم است دارای چارچوب خاصی است که شامل ارتباطات و مدیریت هماهنگی شبکه می باشد
[ترجمه ترگمان]مدیریت ارتباط با مشتری مجازی برای عملیات مجازی بسیار مهم است آن یک چارچوب مخصوص دارد که شامل مدیریت ارتباطات و مدیریت شبکه است
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

11. Forward position theories of CRM, DSS, Management and Marketing were in defect of development at the blended aspect; the relevant operation analyses lack deepen systematized study, etc.
[ترجمه گوگل]تئوری های موقعیت رو به جلو CRM، DSS، مدیریت و بازاریابی از جنبه ترکیبی نقص توسعه داشتند تجزیه و تحلیل عملیات مربوطه فاقد مطالعه سیستماتیک عمیق و غیره است
[ترجمه ترگمان]نظریه های موقعیت رو به جلو CRM، DSS، مدیریت و بازاریابی نقص توسعه در جنبه ترکیبی بودند؛ تجزیه و تحلیل های عملیاتی مربوطه فاقد عمیق تر کردن مطالعه اصولی و غیره بودند
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

12. A client - oriented customer relationship management ( CRM ) system is designed based on foreign trade business information system.
[ترجمه گوگل]یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مدار (CRM) بر اساس سیستم اطلاعات تجارت خارجی طراحی شده است
[ترجمه ترگمان]سیستم مدیریت ارتباط مشتری محور (CRM)براساس سیستم اطلاعات تجارت خارجی طراحی شده است
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

13. There is a certain improvement of strength properties of CRM by redispersible polymer powder. But the test dates show larger discreteness and need the further research.
[ترجمه گوگل]بهبود خاصی در خواص استحکام CRM توسط پودر پلیمری قابل پخش مجدد وجود دارد اما تاریخ های آزمایش گسستگی بیشتری را نشان می دهد و نیاز به تحقیقات بیشتر دارد
[ترجمه ترگمان]بهبود خاصی از خواص استحکام اتصال CRM با پودر پلیمر redispersible وجود دارد اما تاریخ های تست discreteness بزرگ تر را نشان می دهند و به تحقیقات بیشتر نیاز دارند
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

14. The program uses SOA Programming Model to integrate with the Shanghai Telecom's CRM system, the ODS system and the Shanghai Telecom Portal System.
[ترجمه گوگل]این برنامه از مدل برنامه نویسی SOA برای ادغام با سیستم CRM مخابرات شانگهای، سیستم ODS و سیستم پورتال مخابراتی شانگهای استفاده می کند
[ترجمه ترگمان]این برنامه از مدل برنامه نویسی SOA استفاده می کند تا با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شانگهای، سیستم ODS و سیستم پورتال مخابرات شانگهای ادغام شود
[ترجمه شما] ترجمه صحیح تر را بنویسید

کلمات اختصاری

عبارت کامل: Customer Relationship Management
موضوع: علمی
مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می رود.

سازمان ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان ها برخی روش هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد.

هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می شود.

CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

انگلیسی به انگلیسی

• movement advocating the equal rights of all citizens, israeli political party founded in 1973

پیشنهاد کاربران

Customer Relationship Management
مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرایندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می رود و شامل مدیریت انواع شیوه هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمان های مختلف را بیان می کند.
...
[مشاهده متن کامل]

به نوعی مدیریت ارتباط با مشتری، فرایند طراحی و اجرای استراتژی ها و فعالیت هایی است که به منظور برقراری و تقویت ارتباطات موثر و مستدام با مشتریان انجام می شود.
مثال ها؛
For instance, a sales manager might say, “Our CRM system helps us keep track of customer interactions and follow - up tasks. ”
In a discussion about customer service, someone might mention, “A good CRM system can improve response times and personalize customer interactions. ”
A business owner might state, “Implementing a CRM system has helped us streamline our sales process and improve customer satisfaction. ”

منابع• https://fluentslang.com/slang-for-business/
مدیریت ارتباط با مشتری

بپرس