cover system

پیشنهاد کاربران

( بازی های ویدیویی/Gaming )
سیستم پناه گرفتن.
Cover System یک مکانیک گیم پلی در بازی های ویدیویی است که به بازیکنان اجازه می دهد پشت اشیای مختلف ( مثل دیوار، جعبه یا خودرو ) پناه بگیرند تا از شلیک دشمن یا حملات دیگر در امان بمانند. این سیستم معمولاً در بازی های تیراندازی سوم شخص ( Third - Person Shooter ) و اول شخص ( First - Person Shooter ) استفاده می شود. بازیکنان می توانند از پشت پناهگاه تیراندازی کنند، خم شوند یا جابه جا شوند تا موقعیت بهتری به دست آورند. این سیستم به تاکتیک ها و استراتژی های مبارزه عمق بیشتری می دهد و بازیکنان را به مدیریت موقعیت و استفاده هوشمندانه از محیط ترغیب می کند.
...
[مشاهده متن کامل]

"The cover system in Gears of War revolutionized third - person shooters. "
"Using the cover system properly can help you survive longer in intense firefights. "
"I love how smooth the cover system works in The Division; it makes tactical gameplay so satisfying. "

بپرس