۱. دیدگاه مصرف کننده: نگرش و ادراک مصرف کنندگان نسبت به یک محصول یا برند.
۲. درک مصرف کننده: فهم و شناخت مصرف کنندگان از ویژگی ها، مزایا و معایب یک محصول یا خدمات.
۳. نگرش مصرف کننده: عقیده ها، اعتقادات و تصورات مصرف کنندگان درباره یک محصول، برند یا سازمان.
... [مشاهده متن کامل]
۴. دید مشتری: دیدگاه و ادراک مشتریان از ویژگی ها و کیفیت یک محصول یا خدمات.
۲. درک مصرف کننده: فهم و شناخت مصرف کنندگان از ویژگی ها، مزایا و معایب یک محصول یا خدمات.
۳. نگرش مصرف کننده: عقیده ها، اعتقادات و تصورات مصرف کنندگان درباره یک محصول، برند یا سازمان.
... [مشاهده متن کامل]
۴. دید مشتری: دیدگاه و ادراک مشتریان از ویژگی ها و کیفیت یک محصول یا خدمات.
استنباط مصرف کننده
ادراک مصرف کننده