بازاریابی: سفر مشتری
مجموعه ای از تجربه ها و رخدادهایی که مخاطب از لحظه آشنایی با یک کسب و کار تا لحظه خرید و دسترسی به محصول یا خدماتی که به او عرضه می شود مواجه می شود، سفر مشتری می گویند. سفر مشتری به مجموعه تجربیاتی گفته می شود که مشتریان هنگام تعامل با شرکت یا یک برند به دست می آورند.
مجموعه ای از تجربه ها و رخدادهایی که مخاطب از لحظه آشنایی با یک کسب و کار تا لحظه خرید و دسترسی به محصول یا خدماتی که به او عرضه می شود مواجه می شود، سفر مشتری می گویند. سفر مشتری به مجموعه تجربیاتی گفته می شود که مشتریان هنگام تعامل با شرکت یا یک برند به دست می آورند.
در مدیریت : سفر مشتری
سفر مشتری شامل تمام مراحلی است که مشتری از لحظه شناسایی نیاز خود تا زمانی که محصول یا خدمتی را برای برآورده کردن آن می خرد، طی می کند.
سفر مشتری شامل تمام مراحلی است که مشتری از لحظه شناسایی نیاز خود تا زمانی که محصول یا خدمتی را برای برآورده کردن آن می خرد، طی می کند.