competitive communications analysis ( روابط عمومی و تبلیغات بازرگانی )
واژه مصوب: تحلیل ارتباطات رقیب
تعریف: مقایسۀ یک سازمان با رقبایش برحسب جایگاه نمانام، پیام سازی، گزینش سخنگویان و توانمندی های آنها، حمایت رهبران فکری، میزان حضور برخط، جوائز و افتخارات کسب شده و دیگر جنبه های حضور سازمان در افکار عمومی
... [مشاهده متن کامل]
واژه مصوب: تحلیل ارتباطات رقیب
تعریف: مقایسۀ یک سازمان با رقبایش برحسب جایگاه نمانام، پیام سازی، گزینش سخنگویان و توانمندی های آنها، حمایت رهبران فکری، میزان حضور برخط، جوائز و افتخارات کسب شده و دیگر جنبه های حضور سازمان در افکار عمومی
... [مشاهده متن کامل]