brand equity

پیشنهاد کاربران

حقوق وارزش برند
The commercial value a brand provides to a firm through its effects on the attitudes and behaviours of its stakeholders
ارزش برند،
ارزشی است که مشتریان و مشتریان بالقوه از یک برند درک می کنند. ارزش برند با میزان اعتماد مشتری از یک برند اندازه گیری می شود. ارزش برند یک شرکت می تواند با مقایسه درآمد مورد انتظار آینده از یک محصول با نام تجاری با درآمد مورد انتظار آینده یک محصول بدون نام تجاری معادل با آن محاسبه شود. این تفاوت، که معمولاً همان سود حاصله است، به معنی میزان اعتماد مشتریان به این برند، و تمایل آن ها برای پرداخت بیش از قیمت نسبت به برندهای رقیب با ادراک ارزش پایین تر است. منتها این محاسبه بر اساس تقریب است. این ارزش می تواند شامل ویژگی های ملموس، کارکردی ( مثلا قدرت پاک کنندگی دوبرابر یا میزان چاق کنندگی نصف ) و ویژگی های غیر ملموس و احساسی ( مانند برند از نظرافراد خوش سلیقه یا با سَبک ) باشد.
...
[مشاهده متن کامل]

بپرس