asset flip

پیشنهاد کاربران

[بازی سازی/بازی های ویدیویی]
Asset flip یک اصطلاح در دنیای بازی های ویدیویی است که به فرآیند استفاده از دارایی ها ( assets ) آماده و خریداری شده از منابع دیگر ( مانند فروشگاه های آنلاین ) به جای ایجاد محتوای اصلی و جدید برای یک بازی اشاره دارد. به عبارت دیگر، وقتی یک توسعه دهنده از مدل ها، بافت ها، صداها، و دیگر دارایی ها که از پیش توسط دیگران ساخته شده اند استفاده می کند و آنها را بدون تغییرات زیاد در بازی خود به کار می برد، به این کار Asset flip گفته می شود.
...
[مشاهده متن کامل]

این فرآیند معمولاً در پروژه هایی انجام می شود که هدف اصلی از آن کسب سریع پول است و توسعه دهندگان به جای خلق تجربه های جدید، از منابع موجود استفاده می کنند.
ویژگی ها:
1. استفاده از دارایی های آماده: به جای ایجاد دارایی های اختصاصی، بازی به طور عمده از مدل ها، بافت ها، انیمیشن ها یا صداهایی که توسط دیگر توسعه دهندگان ساخته شده است، استفاده می کند.
2. کیفیت پایین: بسیاری از بازی هایی که از Asset flip استفاده می کنند، ممکن است کیفیت بسیار پایین تری داشته باشند زیرا توجه کمتری به جزئیات و منحصر به فرد بودن بازی شده است.
3. صرفه جویی در زمان و هزینه: توسعه دهندگان می توانند با خرید دارایی ها یا استفاده از بسته های آماده، زمان و هزینه های توسعه را کاهش دهند.
4. انتقادهای منفی: این نوع از توسعه معمولاً با انتقادهایی روبرو می شود زیرا به نظر می رسد که این بازی ها ابتکار کمتری دارند و بیشتر به دنبال کسب سود سریع هستند.
"The game felt like an asset flip because all the models and environments were clearly taken from an asset store. "
"Many indie games have been criticized for being an asset flip, where the developer doesn't create anything original but just uses pre - made assets. "