an action item

پیشنهاد کاربران

در پایان جلسات یک دستور کار یا یک اقدام عملی یا چند اقدام عملی وجود دارد که افراد حاضر در اون جلسه اداری باید تا جلسه بعدی انجام بدهند به این کار می گویند اقدام عملی یا an action item
An action item is a task that must be completed after a meeting.
an action item
اقدام عملی؛ کار اجرایی
"Let's create a list of action items from today's discussion. "
( بیایید از بحث امروز، لیستی از اقدامات عملی تهیه کنیم. )
"The first action item is to send a follow - up email to the client. "
...
[مشاهده متن کامل]

( اولین کار اجرایی این است که یک ایمیل پیگیری به مشتری ارسال کنیم. )
"After the meeting, the project manager assigned several action items to the team. "
( بعد از جلسه، مدیر پروژه چند کار اجرایی را به تیم محول کرد. )
"The main action item from this call is to research our competitors' prices. "
( کار اجرایی اصلی از این تماس، تحقیق در مورد قیمت های رقبا است. )
"I've added a new action item to the list: 'Contact the vendor by Friday. '"
( من یک کار اجرایی جدید به لیست اضافه کردم: "تا جمعه با فروشنده تماس بگیرید. " )
"Who is responsible for this action item?"
( مسئول این اقدام عملی کیست؟ )