affiliate marketing

پیشنهاد کاربران

بازاریابی آشناسازی یا افلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی است که در آن کسب وکار به یک یا چند نفر که بازدیدکننده یا مشتریانی را به کسب وکار ارجاع داده اند، پاداش می دهد. برای مثال سایت ها برای ارجاع بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید هدیه یا مبلغی را به شخصی که معرفی را انجام داده پرداخت می کنند. این صنعت چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری.
...
[مشاهده متن کامل]

- ( اصلی – کسب وکار ) : مدلی که در آن شرکت ها به ناشران یا افراد ( affiliates ) کمیسیون می پردازند تا محصولات یا خدماتشان را تبلیغ کنند.
- ( کاربردی – دیجیتال ) : بلاگرها، یوتیوبرها، یا اینفلوئنسرها لینک یا کد تخفیف ارائه می دهند؛ هر خرید یا کلیک منجر به درآمد برای آن ها می شود.

affiliate marketing
بازاریابی وابسته
همکاری در فروش
[اصطلاح تخصصی ارزهای دیجیتال]
بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند نوعی تکنیک تبلیغاتی است که در آن یک کسب و کار به منظور افزایش فروش، به شخص یا نهادی برای تبلیغ کالاها و خدمات خود کمیسیون پرداخت می کند.
بازاریابی معرف
بازاریابی توسط همکاری
بازاریابی وابسته
بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی همکاری در فروش
از همون افیلیت هم در موارد تخصصی میشه استفاده کرد