بازاریابی آشناسازی یا افلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی است که در آن کسب وکار به یک یا چند نفر که بازدیدکننده یا مشتریانی را به کسب وکار ارجاع داده اند، پاداش می دهد. برای مثال سایت ها برای ارجاع بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید هدیه یا مبلغی را به شخصی که معرفی را انجام داده پرداخت می کنند. این صنعت چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری.
... [مشاهده متن کامل]
- ( اصلی – کسب وکار ) : مدلی که در آن شرکت ها به ناشران یا افراد ( affiliates ) کمیسیون می پردازند تا محصولات یا خدماتشان را تبلیغ کنند.
- ( کاربردی – دیجیتال ) : بلاگرها، یوتیوبرها، یا اینفلوئنسرها لینک یا کد تخفیف ارائه می دهند؛ هر خرید یا کلیک منجر به درآمد برای آن ها می شود.

... [مشاهده متن کامل]
- ( اصلی – کسب وکار ) : مدلی که در آن شرکت ها به ناشران یا افراد ( affiliates ) کمیسیون می پردازند تا محصولات یا خدماتشان را تبلیغ کنند.
- ( کاربردی – دیجیتال ) : بلاگرها، یوتیوبرها، یا اینفلوئنسرها لینک یا کد تخفیف ارائه می دهند؛ هر خرید یا کلیک منجر به درآمد برای آن ها می شود.

بازاریابی وابسته
همکاری در فروش
همکاری در فروش
[اصطلاح تخصصی ارزهای دیجیتال]
بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند نوعی تکنیک تبلیغاتی است که در آن یک کسب و کار به منظور افزایش فروش، به شخص یا نهادی برای تبلیغ کالاها و خدمات خود کمیسیون پرداخت می کند.
بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند نوعی تکنیک تبلیغاتی است که در آن یک کسب و کار به منظور افزایش فروش، به شخص یا نهادی برای تبلیغ کالاها و خدمات خود کمیسیون پرداخت می کند.
بازاریابی معرف
بازاریابی توسط همکاری
بازاریابی وابسته
بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی همکاری در فروش
از همون افیلیت هم در موارد تخصصی میشه استفاده کرد
از همون افیلیت هم در موارد تخصصی میشه استفاده کرد