پرسش خود را بپرسید
٢ رأی
١ پاسخ
٣٧٤ بازدید

سلام. من تو یه محیط تنها در حال یادگیری زبانم (ایران  نیستم) و در نتیجه امکان تعامل حضوری با دیگران رو ندارم. نیاز دارم تو یه فضایی قرار بگیرم که تعامل آدما رو ببینم و سؤال و جواب‌هاشون رو بخونم و سوالامو بپرسم. پیشنهادی دارید دوستان؟

٩ ماه پیش
٠ رأی
٣ پاسخ
٢٤٨ بازدید
چند گزینه‌ای
×
١٧