پرسش خود را بپرسید
٣
رأی
٢
پاسخ
٤٣
بازدید
در کتابهای تاریخی و مستندات اصطلاحی دارن که میگن : عید نوروز جشن باززایی و عید برکته . در حالیکه جشن مهرگان عید آفرینش بود . این به چه معناست ؟ اینکه نوروز نماد باززایی و برکت باشه و مهرگان که در آغاز پاییز برگزار میشده نمادِ آفرینش باشه.
١ ماه پیش