پرسش خود را بپرسید
٣ رأی
٢ پاسخ
٤٣ بازدید

در کتابهای تاریخی و مستندات اصطلاحی دارن که میگن : عید نوروز جشن باززایی و عید برکته . در حالیکه جشن مهرگان عید آفرینش بود . این به چه معناست ؟ اینکه نوروز نماد باززایی و برکت باشه و مهرگان که در آغاز پاییز برگزار میشده نمادِ آفرینش باشه.

١ ماه پیش
×
٥٣
×
٢٠