پرسش خود را بپرسید
١ رأی
١ پاسخ
٨٢ بازدید

نقش قیمت‌گذاری در موفقیت یک محصول چیست و کاتلر چه نکاتی در این زمینه پیشنهاد می‌دهد؟ چگونه توزیع (Place) می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی عمل کند؟ چرا "ترویج" (Promotion) باید به صورت هدفمند انجام شود؟

١٠ ماه پیش
١ رأی
١ پاسخ
١٠٩ بازدید
١ رأی
تیک ١ پاسخ
٨١ بازدید
٢ رأی
٢ پاسخ
١٠٤ بازدید

در بیت  "دلی دیرم خریدار محبت / کز او گرم است بازار محبت" منظور از "خریدار محبت" چیست؟

١٠ ماه پیش
١ رأی
١ پاسخ
٧٤ بازدید
١ رأی
١ پاسخ
٨٣ بازدید

"فیشینگ نیزه‌ای" (Spear Phishing)  چه تفاوتی با  فیشینگ عادی  دارد و چگونه هدف‌گذاری دقیق‌تری دارد؟

١٠ ماه پیش
١ رأی
١ پاسخ
٨٥ بازدید
٢ رأی
تیک ٢ پاسخ
٩١ بازدید
١ رأی
٣ پاسخ
٧٠ بازدید
چند گزینه‌ای
١ رأی
١ پاسخ
٨٩ بازدید
چند گزینه‌ای