پرسش خود را بپرسید
اگر مشتری کیفیت بالای محصول یا خدمت را درک کند، ممکن است حاضر باشد برای آن پول بیشتری بپردازد. 2. برند قوی:برندهای قوی معمولاً میتوانند قیمت بالاتری برای محصولات و خدمات خود دریافت کنند. 3. عدم وجود جایگزین:اگر محصول یا خدمت جایگزینی در بازار وجود نداشته باشد، مشتری ممکن است به قیمت آن حساسیت نشان ندهد. 4. نیاز فوری:اگر مشتری نیاز فوری به محصول یا خدمت داشته باشد، ممکن است به قیمت آن حساسیت نشان ندهد. 5. وابستگی عاطفی:اگر مشتری وابستگی عاطفی به برند یا محصول داشته باشد، ممکن است به قیمت آن حساسیت نشان ندهد. 6. خرید تجملی:در مورد کالاهای تجملی، قیمت میتواند به عنوان یک عامل جذابیت عمل کند. 7. ناآگاهی از قیمت:اگر مشتری از قیمت محصولات و خدمات مشابه در بازار آگاهی نداشته باشد، ممکن است به قیمت آن حساسیت نشان ندهد. 8. عوامل فرهنگی:در برخی فرهنگها، قیمت بالا میتواند به عنوان نشانه کیفیت بالا تلقی شود.
عدم حساسیت مشتر ی به قیمت
١٠ ماه پیش
١٤٤
در چه شرایطی شاهد
عدم حساسیت مشتر ی به قیمت
هستیم ؟
٤,٣٧٧
٠
١
١٩٨
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
عوامل متعددی میتوانند باعث عدم حساسیت مشتری به قیمت شوند:
1. کیفیت بالا:نکته: میزان حساسیت مشتری به قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد و در مورد هر مشتری و هر محصول یا خدمت میتواند متفاوت باشد.
در بازاریابی، شناسایی عواملی که میتوانند باعث عدم حساسیت مشتری به قیمت شوند بسیار مهم است. با استفاده از این اطلاعات، بازاریابان میتوانند استراتژیهای قیمتگذاری مناسبی را برای محصولات و خدمات خود تدوین کنند
٧٦,٥٤٤
١١٥
٧٨٨
١,٠٣٠
٨ ماه پیش