پرسش خود را بپرسید

ترجمه جمله‌ی Difference between clerk, staff and staffer؟

تاریخ
٥ ماه پیش
بازدید
١٥٤

ترجمه جمله زیر:

Difference between clerk, staff and staffer?

٢٤١,٨٠٢
طلایی
١٤٢
نقره‌ای
٣,٢٠٥
برنزی
١,٦٥١

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

ترجمه جمله شما:

تفاوت بین کارمند، کارکنان و اعضای پرسنل چیست؟

توضیحات بیشتر:

کلمات "clerk"، "staff" و "staffer" هر سه مرتبط با کارمندان و پرسنل یک سازمان یا شرکت هستند، اما تفاوت‌هایی در معانی و استفاده آن‌ها وجود دارد:

  1. "Clerk": این کلمه به عموماً به یک فرد مشغول در انجام کارهای اداری و تمایلات خاصی در یک دفتر یا سازمان اشاره دارد. یک کلرک ممکن است وظایفی مانند ثبت ورودی‌ها، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، پذیرش مشتریان و غیره را انجام دهد.
  2. "Staff": این مفهوم گسترده‌تر است و به کلیه اعضای پرسنل یا کارکنان یک سازمان، شرکت، یا سازمانی اشاره دارد. اعضای staff می‌توانند شامل همه افرادی باشند که در یک سازمان مشغول به کار هستند، از جمله مدیران، کارمندان اداری، کارگران، و غیره.
  3. "Staffer": این کلمه به‌طور خاص به یک نفر از اعضای پرسنل یا کارمندان یک سازمان یا سازمانی اشاره دارد. این معمولاً یک فرد که در یک واحد خاص از سازمان مشغول به کار است، ممکن است به عنوان یک عضو از staff به شمار آید.
تاریخ
٢ روز پیش

Clerk: کارمند یک عنوان شغلی خاص است که معمولاً به یک نقش اداری یا پشتیبانی اشاره دارد. در برخی سازمان‌ها، اصطلاح «کارمند» ممکن است به جای «دستیار اداری/ administrative assistant» یا «منشی/ secretary» استفاده شود. کارمندها مسئول انجام طیف وسیعی از وظایف اداری مانند پاسخگویی به تلفن ها، مدیریت ایمیل ها، بایگانی اسناد و پردازش اسناد هستند.

    The clerk at the bank helped me open a new account.

    The clerk at the post office helped me fill out the necessary forms to send a package.


  • Staff:  به گروه جمعی از کارکنان اطلاق می شود که برای یک سازمان کار می کنند. این اصطلاح می تواند برای توصیف همه کارکنان/ employees، صرف نظر از عنوان شغلی یا نقش آنها استفاده شود. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است بگوید که  100 نفر  پرسنل یا کارمند/ staff  در دفاتر آنها کار می کند.
  • The staff at the hotel was very friendly and accommodating.

    The company has a staff of over 500 people working in their various departments.

Staffer:  یک اصطلاح غیر رسمی است که اغلب برای توصیف افرادی استفاده می شود که برای یک بخش یا تیم خاص در یک سازمان کار می کنند. این اصطلاح معمولاً در زمینه های سیاسی برای اشاره به افرادی استفاده می شود که برای یک سیاستمدار یا کمپین سیاسی کار می کنند. کارکنان/ Staffers   مسئول انجام عملیات روزانه بخش یا تیم خود هستند و ممکن است نقش های تخصصی تری نسبت به clerks  یا general staff members   داشته باشند.

    The newspaper staffer wrote an article about the local election.

    The campaign hired a team of dedicated staffers to help manage their operations and get out the vote.
     

٢٤١,٨٠٢
طلایی
١٤٢
نقره‌ای
٣,٢٠٥
برنزی
١,٦٥١
تاریخ
٤ ماه پیش

Staffer رو نمیدونم ولی clerk معمولا به کسی میگن که توی دفتر کارهای کلی و روتین‌های اونجا رو انجام میده

Staff هم به مجموعه کارکنان یک شرکت یا سازمان میگن

٥,٠٨٧
طلایی
٣
نقره‌ای
٦٦
برنزی
١٥
تاریخ
٥ ماه پیش

با سلام. البته منظور تفاوت سه واژه اشاره شده می باشد؟ با تشکر.

٢٤١,٨٠٢
طلایی
١٤٢
نقره‌ای
٣,٢٠٥
برنزی
١,٦٥١
تاریخ
٥ ماه پیش

پاسخ شما