پرسش خود را بپرسید

مدیریت زمان ...

تاریخ
١ روز پیش
بازدید
٢٠

چجوری زمان خودمون رو بهتر مدیریت کنیم 

٤٨٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٤
برنزی
٢٣

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

درود🙏

۱_ از روش ماتریس آیزنهاور که اثر یا کاری از دوایت آیزنهاور است را به کار گیرید؛ ماتریس آیزنهاور به ماتریس فعالیت‌های ضروری و مهم گفته می‌شود. این ماتریس ابزاریست که به شما در الویت‌بندی و تعیین کارها و فعالیت‌ها براساس ضرورت و اهمیت آن کمک می‌کند و به راحتی پی می‌برید چه کارهایی را می‌توانید واگذار کنید و یا اصلا انجام ندهید.

که این وظایف را بر اساس فوری بودن و اهمیت دسته‌بندی کنید:

  الف- فوری و مهم، (فوراً انجام دهید.)

ب-مهم اما غیرفوری، (برنامه‌ریزی کنید.)

ج_فوری اما غیرمهم، (واگذار کنید.)

د-غیرفوری و غیرمهم،( حذف کنید.)

و 

۲_اصل "نه گفتن"  توسط   وارن بافت و گرگ مک‌کاون این دو نفر معتقدند که : 

 "نه گفتن به کارهای غیرضروری به اندازه بله گفتن به کارهای مهم، اهمیت دارد‌"  و مخلص کلام، از قبول وظایف غیرضروری خودداری کنید تا زمان برای اولویت‌های اصلی داشته باشید.

١٨٢,٩٤٦
طلایی
٦٧
نقره‌ای
٣,١٨٤
برنزی
٢,٥١٢
تاریخ
٥ ساعت پیش

پاسخ شما