پرسش خود را بپرسید

نمادهای جایگاه اجتماعیStatus Symbol

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
٢٣

چگونه بازاریابان از مفهوم 

نمادهای جایگاه اجتماعیStatus Symbol 

برای افزایش فروش محصولات لوکس استفاده می‌کنند؟

٢,٣١٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١١٩

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بازاریاب‌ها از نمادهای جایگاه اجتماعی توی فروش محصولات لوکس استفاده می‌کنن که مشتری‌ها احساس کنن با خرید این محصولات، خیلی خاص و برجسته می‌شن. مثلاً:

1. محصولات محدود می‌فروشن: مثلاً می‌گن این محصول فقط یه تعداد محدود تولید شده و چون تعدادش کمه، تو با خریدش جزء آدمای خاص می‌شی.

2. چهره‌های معروف: وقتی یه بازیگر یا سلبریتی معروف با یه محصول تبلیغ می‌کنه، مردم می‌بینن و می‌گن "اوه! این محصول برای آدمای موفق و معروفه!"

3. طراحی خاص: محصولات لوکس معمولاً خیلی خاص طراحی می‌شن که حتی از دور هم بشه فهمید که قیمتش بالاست. این باعث میشه که کسی که اون رو می‌خره، حس کنه یه آدم متفاوت و با کلاس هست.

4. ساخت یه داستان: برندهای لوکس یه تاریخچه یا داستان جذاب می‌سازن تا مردم فکر کنن که با خرید این محصول دارن یه بخش از یه دنیای خاص رو می‌خرن.

5. تجربه خاص: می‌گن که این محصول فقط یه کیف یا ساعت نیست، بلکه یه نشونه از موفقیت و جایگاه اجتماعی بالاست.

به این شکل، مردم به جای اینکه فقط یه محصول بخرن، یه تیکه از جایگاه اجتماعی و کلاس خودشون رو می‌خرن!

٨٠,٠٨٦
طلایی
٣٨
نقره‌ای
١,٦٢٢
برنزی
٥٢٧
تاریخ
٢ هفته پیش

پاسخ شما