پرسش خود را بپرسید

محتوا به‌عنوان ابزاری برای جذب حساب‌های هدف در ABM

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
٥٦

چگونه می‌توان از محتوا به‌عنوان ابزاری برای جذب حساب‌های هدف در ABM استفاده کرد؟

٢,٣٦٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١١٩

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

۱. شناسایی دقیق حساب‌های هدف و پرسونای تصمیم‌گیرنده

قبل از تولید محتوا، باید بدونی با چه نوع کسب‌وکار و چه فردی درون اون کسب‌وکار صحبت می‌کنی (مثلاً مدیر بازاریابی یا CTO؟).

نیازها، چالش‌ها، اولویت‌ها و کانال‌های مورد استفاده‌شون رو شناسایی کن.

---

2. ساخت محتوای اختصاصی و متناسب با سفر خریدار

محتوای شما باید متناسب با جایگاه حساب هدف در قیف فروش طراحی بشه:

---

3. شخصی‌سازی محتوا بر اساس حساب یا حتی فرد

استفاده از نام شرکت یا صنعت خاص در محتوا

ارائه مثال‌های واقعی از حوزه‌ی کاری مخاطب

تولید صفحات فرود (Landing Page) اختصاصی برای هر حساب کلیدی

ارسال ایمیل با محتواهایی که کاملاً به نیاز همان حساب می‌خورد

---

4. توزیع هدفمند محتوا

استفاده از لینکدین برای نمایش پست‌های شخصی‌سازی‌شده به تصمیم‌گیرندگان همان حساب

ایمیل‌های ABM محور

نمایش تبلیغات در شبکه‌های خاصی که توسط حساب هدف بیشتر استفاده می‌شود

تعامل مستقیم فروشنده با محتوا (فرستادن PDF، ویدیو یا لینک خاص)

---

5. استفاده از داده‌ها برای بهینه‌سازی

ببین کدام محتوا بیشتر کلیک می‌شود یا بازخورد بهتری می‌گیرد

مسیر حرکت حساب‌های هدف رو در سایت یا پلتفرم‌هات پیگیری کن

بر اساس رفتار اون‌ها، محتوای جدیدتر و شخصی‌سازی‌شده‌تر ارائه بده

---

مثال ساده از ABM با محتوا:

فرض کن یک شرکت SaaS می‌خواد یک بانک بزرگ رو جذب کنه:

1. محتوایی منتشر می‌کنه درباره‌ی چالش‌های دیجیتال بانک‌ها در سال ۲۰۲۵

2. صفحه فرودی می‌سازه به‌نام "راهکار ما برای بانک X"

3. یک گزارش PDF شامل مطالعه‌ی موردی یک بانک مشابه می‌فرسته

4. در لینکدین، مقاله‌ای منتشر می‌کنه و به مدیر دیجیتال بانک هدف تگ یا پیام می‌ده

١,٥٦٥
طلایی
١
نقره‌ای
١٠٨
برنزی
٥٣
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما