پرسش خود را بپرسید
منحصر به فرد بودن در بازاري وسیع
٣ ماه پیش
٤٥
منحصر به فرد بودن در بازاري وسیع را چه نوع استراتژي مینامند؟
٢,١٥٢
١
٢
٧٧
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
منحصر به فرد بودن در یک بازار وسیع معمولاً به عنوان استراتژی تمایز یا استراتژی تمایز محصول شناخته میشود. این استراتژی به معنای ارائه ویژگیها یا مزایای منحصربهفردی است که محصول یا خدمت شما را از رقبای موجود در بازار متمایز میکند و به مشتریان دلیلی برای انتخاب آن میدهد. هدف این استراتژی، جذب مشتریان از طریق ویژگیهای خاص یا کیفیت بالا است که در دیگر محصولات مشابه وجود ندارد.
١,٩١٠
١
١٦٨
٥٣
٢ هفته پیش