پرسش خود را بپرسید

معنی " Lookalike Audience" در تحلیل داده های بازاریابی به چه معناست ؟

تاریخ
٦ روز پیش
بازدید
٣٦

معنی

 " Lookalike Audience"

 در تحلیل داده های بازاریابی به چه معناست ؟

٣,٥٠٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٢
برنزی
١٥٦

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

مخاطب شبیه یا مخاطب مشابه، یک گزینه هدف گذاری تبلیغاتی است که در پلتفرم هایی مانند متا موجود است.
به جای استفاده از مجموعه ای از فیلترهای جمعیت شناختی و مبتنی بر علاقه، مخاطبان مشابه از یک الگوریتم پیچیده برای ایجاد یک مخاطب هدف با ویژگی‌های مشابه با مشتریان یا جامعه فعلی شما استفاده می‌کنند. این به این معنی است که هدف گذاری کمتر مبتنی بر فرض است و در واقع بیشتر مبتنی بر منطق است.
در اکثر پلتفرم‌ها، می‌توانید یک مخاطب مشابه بر اساس موارد زیر ایجاد کنید:
یک مخاطب سفارشی موجود  از طریق CSV آپلود می شود یا به طور خودکار از طریق یک پلت فرم داده مشتری مانند Ortto همگام سازی می‌شود.
پیکسل‌های تبدیلی را نیز  در گذشته در پلتفرم تبلیغاتی ایجاد کرده‌اید. 

افرادی که صفحه کسب و کار شما را دوست دارند و دنبال می‌کنند نیز مشخص هستند.
در هر یک از این دسته‌ها، می‌توانید اندازه مخاطب را انتخاب کنید، که به شما امکان می‌دهد تا میزان شباهت مخاطبان خود را کنترل کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال مخاطبان بسیار مشابه هستید، تعداد مخاطبان در دسترس شما کوچکتر خواهد بود و احتمالاً برای دستیابی به آن مخاطبان بیشتر هزینه خواهید کرد. نتیجه آن کیفیت هدایت بالاتر و هدر رفت تبلیغات کمتر است.

در همین رابطه تصویری ضمیمه شده است.

* مرجع انگلیسی: سایت 👇

https://ortto.com/learn/what-is-a-lookalike-audience/
٤١,٩٦٦
طلایی
٥٢
نقره‌ای
٩٧٢
برنزی
٢٨٥
تاریخ
٦ روز پیش
عکس پرسش

پاسخ شما