پرسش خود را بپرسید

«میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت را خواهد داشت.»

تاریخ
٢١ ساعت پیش
بازدید
٢٣

عبارت 

«میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت را خواهد داشت.»

 بیانگر کدام بعد کیفیت خدمات است؟ 

٠ %

تضمین

٠ %

پاسخگویی

٠ %

همدلی

١٠٠ %

قابلیت اطمینان

١ پاسخ
٢,١٥٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٩٦

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر: گزینه‌ی چهارم

عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خدمت را خواهد داشت» بیانگر بعد «اعتماد» یا «اطمینان» ( Assurance ) کیفیت خدمات است. این بعد به توانایی کارکنان در ارائه خدمات و همچنین دانش و رفتار آنها اشاره دارد که می تواند به مشتریان اطمینان دهد که خدمات به درستی و با کیفیت بالا ارائه می شود. «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت را خواهد داشت».

تاریخ
١٧ ساعت پیش

پاسخ شما