پرسش خود را بپرسید
«میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت را خواهد داشت.»
٢١ ساعت پیش
٢٣
عبارت
«میزان اعتماد و اطمینانی که مشتري به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت را خواهد داشت.»
بیانگر کدام بعد کیفیت خدمات است؟
٠ %
تضمین
٠ %
پاسخگویی
٠ %
همدلی
١٠٠ %
قابلیت اطمینان
١ پاسخ
٢,١٥٦
٠
١
٩٦
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
عبارت «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خدمت را خواهد داشت» بیانگر بعد «اعتماد» یا «اطمینان» ( Assurance ) کیفیت خدمات است. این بعد به توانایی کارکنان در ارائه خدمات و همچنین دانش و رفتار آنها اشاره دارد که می تواند به مشتریان اطمینان دهد که خدمات به درستی و با کیفیت بالا ارائه می شود. «میزان اعتماد و اطمینانی که مشتری به این باور برسد که ارائه کننده خدمات، لیاقت انجام خـدمت را خواهد داشت».
١٢٧
٠
١
٠
١٧ ساعت پیش