پرسش خود را بپرسید

آیا این جمله درسته ؟

تاریخ
٨ ماه پیش
بازدید
٧٦

جمع‌آوری بازخورد از مشتریان در هر مرحله از فرایند توسعه محصول می‌تواند باعث بهبود کیفیت نهایی محصول شود. 

٤,٢٩٣
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٢

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بله.

جمع‌آوری بازخورد در هر مرحله از توسعه محصول، باعث شناسایی سریع‌تر نیازها، اشکالات و ترجیحات مشتری می‌شود و در نتیجه، کیفیت نهایی محصول به‌مراتب بالاتر خواهد بود. این کار جلوی هدر رفت منابع و زمان را هم می‌گیرد.

٢,٨٨٤
طلایی
٢
نقره‌ای
٣٧١
برنزی
٥٥
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما