پرسش خود را بپرسید
آیا این جمله درسته ؟
١٠ ماه پیش
٨٦
جمعآوری بازخورد از مشتریان در هر مرحله از فرایند توسعه محصول میتواند باعث بهبود کیفیت نهایی محصول شود.
٤,٢٩٣
٠
١
١٩٢
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
بله.
جمعآوری بازخورد در هر مرحله از توسعه محصول، باعث شناسایی سریعتر نیازها، اشکالات و ترجیحات مشتری میشود و در نتیجه، کیفیت نهایی محصول بهمراتب بالاتر خواهد بود. این کار جلوی هدر رفت منابع و زمان را هم میگیرد.
٢,٩٤٤
٢
٣٧١
٥٥
٤ ماه پیش