پرسش خود را بپرسید
آیا این جمله درسته ؟
٦ ماه پیش
٦٧
جمعآوری بازخورد از مشتریان در هر مرحله از فرایند توسعه محصول میتواند باعث بهبود کیفیت نهایی محصول شود.
٤,٢٩٣
٠
١
١٩١
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
بله.
جمعآوری بازخورد در هر مرحله از توسعه محصول، باعث شناسایی سریعتر نیازها، اشکالات و ترجیحات مشتری میشود و در نتیجه، کیفیت نهایی محصول بهمراتب بالاتر خواهد بود. این کار جلوی هدر رفت منابع و زمان را هم میگیرد.
٢,٧٨٦
٢
٣٦٩
٥٥
١ ماه پیش