پرسش خود را بپرسید

به چه شرکت هایی میگن Spatial Computing Companies

تاریخ
١ روز پیش
بازدید
٩

به چه شرکت هایی میگن 
Spatial Computing Companies

٢,٩٠٥
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٣٠

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

محاسبات فضایی یک فناوری نوظهور است که دنیای دیجیتال و فیزیکی را ادغام می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد با رایانه‌ها به شیوه‌ای یکپارچه‌تر و همه‌جانبه‌تر تعامل داشته باشند. چنین محاسباتی شامل طیف وسیعی از فناوری‌هایی است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند، از جمله هوش مصنوعی (AI)، حسگرهای دوربین، بینایی کامپیوتر، اینترنت اشیا (IoT)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR). این پیشرفت‌ها فرصت‌های قابل توجهی را برای بهبود روش‌های کار، تجزیه و تحلیل داده‌ها و بهینه‌سازی فرآیند باز می‌کنند. محاسبات فضایی از چندین فناوری برای ادغام اطلاعات دیجیتال در یک زمینه فضایی استفاده می کند.
برخلاف محاسبات سنتی، که داده ها و منطق را در دو بعد ادغام می کند، محاسبات فضایی داده ها، منطق و اطلاعات متنی سه بعدی را برای اتصال دقیق تر دنیای فیزیکی و دیجیتالی یکپارچه می کند. این امر از طریق استفاده از منابع داده های مختلف مانند موارد زیر امکان پذیر می‌شود: 

حسگرهای اینترنت اشیا، مدل های سه بعدی و تجزیه و تحلیل پیشرفته و همچنین داده های موقعیت مکانی سه بعدی که توسط دوربین‌های کامپیوتر، دوربین های حجمی و فناوری های مشابه فعال می شوند.

مرجع انگلیسی: سایت 👇

https://theblue.ai/blog/spatial-computing/

٣٥,٧١٠
طلایی
٤٥
نقره‌ای
٨٣٨
برنزی
٢٤٠
تاریخ
١ روز پیش

پاسخ شما