پرسش خود را بپرسید
مفهوم اصطلاح تخصصی "Intermediary Management "
١ ماه پیش
٢٩
مفهوم اصطلاح تخصصی
"Intermediary Management "
در مدیریت چیه ؟
١,٨٧٤
٠
٠
٧٤
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
اصطلاح Intermediary Management در مدیریت به فرآیند نظارت، هماهنگی و حفظ روابط با واسطه هایی اطلاق می شود که به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مشتریان هدف، تامین کنندگان یا سایر ذینفعان عمل می کنند. بسته به زمینه کسب و کار، واسطه ها اغلب شامل اشخاصی مانند نمایندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان، کارگزاران یا حتی پلتفرم های دیجیتال می شوند. هدف از Intermediary Management ایجاد هماهنگی، افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای اضافی است، بهگونهای که همه طرفهای درگیر از همکاری سود ببرند و تجربه بهتری برای مشتریان نهایی فراهم شود.
٥٠
٠
٤
٥
١ هفته پیش