پرسش خود را بپرسید

مفهوم اصطلاح تخصصی "Intermediary Management "

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٢٩

مفهوم اصطلاح تخصصی

 "Intermediary Management "

در مدیریت چیه ؟

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

اصطلاح Intermediary Management در مدیریت به  فرآیند نظارت، هماهنگی و حفظ روابط با واسطه هایی اطلاق می شود که به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مشتریان هدف، تامین کنندگان یا سایر ذینفعان عمل می کنند. بسته به زمینه کسب و کار، واسطه ها اغلب شامل اشخاصی مانند نمایندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان، کارگزاران یا حتی پلتفرم های دیجیتال می شوند. هدف از Intermediary Management ایجاد هماهنگی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های اضافی است، به‌گونه‌ای که همه طرف‌های درگیر از همکاری سود ببرند و تجربه بهتری برای مشتریان نهایی فراهم شود.

٥٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٤
برنزی
٥
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما