پرسش خود را بپرسید
تعریف مفهوم " Cultural Branding"
٢ ماه پیش
٢٩
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
برندینگ و بازاریابی با استفاده از فرهنگ، آداب و رسوم و رفتارهای مشخصِ مخاطبانِ مشخصی که قراره محصول رو بهشون ارائه کنیم.
مثلا به فرض یک برند پوشاک، مخاطب هدفش زنان جوان یک منطقه ی خاصه(مثلا ایران) و نیازمند تاثیرگذاری حداکثری روی مخاطبه. با درنظر گرفتن cultural branding، بررسی سلیقه، ارزش ها و فرهنگ و آداب و رسوم در هسته ی طراحی محصول، برندینگ، تبلیغات و… چیزی ارائه میده که برای مخاطب مشخص(در این مثال زنان جوان ایرانی) خوشایند باشه و جلب توجه کنه.
١٩٢
٠
٢
٤
٢ روز پیش