پرسش خود را بپرسید

تعریف مفهوم " Cultural Branding"

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
٣٣

 تعریف مفهوم

 " Cultural Branding" 

١,٨٠٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٩٢

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

برندینگ و بازاریابی با استفاده از فرهنگ، آداب و رسوم و رفتارهای مشخصِ مخاطبانِ مشخصی که قراره محصول رو بهشون ارائه کنیم.

مثلا به فرض یک برند پوشاک، مخاطب هدفش زنان جوان یک منطقه ی خاصه(مثلا ایران) و نیازمند تاثیرگذاری حداکثری روی مخاطبه. با درنظر گرفتن cultural branding، بررسی سلیقه، ارزش ها و فرهنگ و آداب و رسوم در هسته ی طراحی محصول، برندینگ، تبلیغات و…  چیزی ارائه میده که برای مخاطب مشخص(در این مثال زنان جوان ایرانی) خوشایند باشه و جلب توجه کنه.

٧٣٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١٠
برنزی
٧
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما