پرسش خود را بپرسید

"Time-sensitive solution" به چه راه حل هایی میگن میشه مثال بزنید

تاریخ
٦ روز پیش
بازدید
١٣

"Time-sensitive solution"

 به چه راه حل هایی میگن میشه مثال بزنید 

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بر اساس تعریف سایت زیر «اصطلاح "حساس به زمان" به فعالیت، کار یا عملیاتی اطلاق می شود که باید در یک بازه زمانی خاص یا در یک مهلت مشخص تکمیل شود.این عبارت، بر اهمیت اقدام سریع و کارآمد برای اطمینان از تحویل یا اجرای به موقع تأکید می کند.

در صنایع مختلف مانند تجارت الکترونیک، تدارکات، حمل و نقل، DTC (مستقیم به مصرف کننده)، B2B (کسب و کار به کسب و کار)، و محصولاتی که تولید و استفاده‌ی آنها، "حساس به زمان" است این مقوله مورد توجه بسیار است.

این مفهوم، در تجارت الکترونیک و تدارکات بسیار مهم است زیرا به طور مستقیم بر رضایت مشتری و موفقیت تجاری تأثیر می گذارد. در این زمینه‌ها، «حساس به زمان» به محصولات، سفارش‌ها یا خدماتی اطلاق می‌شود که برای اطمینان از تحویل به موقع نیاز به توجه سریع و رسیدگی به اولویت دارند. برآورده کردن انتظارات مشتری و برنامه های تحویل برای حفظ شهرت مثبت و ایجاد وفاداری مشتری بسیار مهم است. عدم رسیدگی به وظایف «حساس به زمان» می تواند منجر به تاخیر در تحویل، نارضایتی مشتریان  و از دست دادن درآمد احتمالی شود. با افزایش تقاضا برای حمل و نقل سریع و کارآمد، توانایی مدیریت و عملیات مربوط به مفهوم «حساس به زمان» به طور موثر به یک مزیت رقابتی برای مشاغل در تجارت الکترونیک و صنایع لجستیک تبدیل می شود.

مرجع انگلیسی: سایت🔻

https://www.simplfulfillment.com/define/time-sensitive
٣٣,٧٥٨
طلایی
٤٣
نقره‌ای
٧٩٦
برنزی
٢٣٠
تاریخ
٥ روز پیش

با سلام

راه  حل‌های حسّاس به زمان یا فوریتی به راه حل‌هایی گفته می‌شود که حتماً باید در زمان معیّنی اجرا شوند یا در یک بازه زمانی خاص به نتیجه برسند. این نوع راه حل‌ها معمولاً به‌گونه‌ای هستند که اگر در اجرای آن‌ها تأخیر صورت بگیرد، به مشکلات جدّی می‌انجامد، مثل امدادرسانی به‌موقع در زمان سیل یا تصادفات رانندگی یا خدمات اورژانسی پزشکی.

٦,٢٦٥
طلایی
٦
نقره‌ای
١١٤
برنزی
١٩
تاریخ
٥ روز پیش

پاسخ شما