پرسش خود را بپرسید

نشانه های افراد دارای "سپیوسکشوال"

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
٧٣

نشانه های افراد دارای

 "سپیوسکشوال"

٣,٥٤٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٨٨

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

افراد سپیوسکشوال (Sapiosexual) به کسانی گفته می‌شود که به هوش و ذکاوت دیگران جذب می‌شوند و این ویژگی برایشان جذاب‌تر از ظاهر فیزیکی است. در ادامه به برخی از نشانه‌های افراد سپیوسکشوال اشاره می‌کنم:

  1. گفت‌وگوهای عمیق و مفهومی: این افراد از گفت‌وگوهای سطحی لذت نمی‌برند و به دنبال بحث‌های عمیق و مفهومی هستند. آن‌ها از صحبت درباره ایده‌ها، نظریه‌ها و مسائل پیچیده لذت می‌برند.
  2. تحسین هوش و ذکاوت: برای این افراد، هوش و ذکاوت طرف مقابل بسیار مهم است. آن‌ها به دنبال کسانی هستند که ذهنی نافذ، کنجکاو و جسور دارند و از مطرح کردن پرسش‌ها و مسائل غیرمتداول واهمه‌ای ندارند.
  3. بی‌اهمیتی به ظاهر فیزیکی: ظاهر فیزیکی برای افراد سپیوسکشوال اهمیت کمتری دارد. آن‌ها بیشتر به شخصیت و ذهنیت طرف مقابل توجه می‌کنند و اگر در پس ظاهر آراسته و زیبای دیگران دانش و ذکاوت پیدا نکنند، حضور در کنار آن‌ها برایشان کسل‌کننده خواهد بود.
  4. نیاز به تحریک فکری: این افراد نیاز دارند که به طور مداوم با کسانی که خودشان انتخاب کرده‌اند، گفت‌وگو کنند و اگر این خواسته‌شان برآورده نشود، احساس کمبود خواهند داشت.
  5. عدم تحمل حماقت: افراد سپیوسکشوال نمی‌توانند کسانی را که رفتار یا گفتار احمقانه‌ای دارند، تحمل کنند و از موضع‌شان کناره می‌گیرند.
٣٤,١٥٧
طلایی
٣٠
نقره‌ای
٤٤٤
برنزی
١١١
تاریخ
١ هفته پیش

Sapio به لاتین یعنی باهوش ..سپیوسکشوال هوش و کاریزم را مهمتر و جذابتر از زیبایی ظاهر میبینه

١,٣٣٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١٦
برنزی
٥
تاریخ
٢ هفته پیش

پاسخ شما