پرسش خود را بپرسید

Customer discovery یعنی چی؟

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
٥١

Customer discovery

 یعنی چی؟

٤,٠٦٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٧٦

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سلام

فرایند کشف مشتری (کشف نیازهای مشتری)

فرایندی است که در ابتدای کار توسط کارآفرینان، استار آپ ها و نیز در تولید محصول مورد استفاده قرار می گیرد تا به نیازهای مشتری، مشکلات و رفتارهای احتمالی آن ها پی ببرند. تحقیق در مورد مشتریان هدف و دستیابی به یک  چشم انداز مناسب در ایجاد خدمات یا تولید یک محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هدف ، ارائه فرضیه های اعتبارسنجی در مورد بازار و اطمینان از این موضوع است که آیا محصولی که قرار است تولید شود نیازهای مشتری واقعی را برآورده می کند.

مولفه های اصلی کشف مشتری عبارتند از:

1- مصاحبه و نظرسنجی: گفتگو با مشتریان بالقوه به منظور گردآوری اطلاعات کیفی در خصوص تجارب، اولویت ها و نقاط درد مشتری

2- مشاهدات: مشاهده نحوه برخورد مشتری با خدمات یا محصولات موجود به منظور شناسایی نقاط بیشرفت 

3- نمونه سازی: تولید نمونه اولیه از محصول جهت تست در حضور مشتری و گرفتن (بازخورد)  فیدبک

4- تکرار بازخوردها: پالایش مستمر محصول بر اساس نظرات و داده های مشتری

٥,٤١٢
طلایی
٦
نقره‌ای
١٢٢
برنزی
٨
تاریخ
٣ ماه پیش

همچین مفهومی رو فکر کنم میده : کشف نیاز مشتری برای توسعه مشتری .

٢٠٥
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٤
تاریخ
٣ ماه پیش

تکنیک شناخت مشتری و احتیاجهای او

٢,١٦٥
طلایی
١
نقره‌ای
٣١
برنزی
٧
تاریخ
٣ ماه پیش

کشف مشتری (فرآیندی در بازاریابی بمنظور کسب اطلاع از نیازها و خواسته‌های مشتریِ  نهفته)

٣٣٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٣١
برنزی
٦
تاریخ
٣ ماه پیش

پاسخ شما