پرسش خود را بپرسید

customer service positions یعنی چی؟

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
٤٤

customer service positions  

یعنی چی؟

٣,٩١٣
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٧٠

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

موقعیت‌های شغلی در خدمات مشتری (Customer Service Positions) به شغل‌هایی اشاره دارد که در آن‌ها افراد به مشتریان کمک می‌کنند و مشکلات آن‌ها را حل می‌کنند. این موقعیت‌ها می‌توانند شامل ارتباط با مشتریان از طریق تلفن، حضوری یا آنلاین باشند و معمولاً نیاز به مهارت‌های ارتباطی قوی، توانایی حل مسئله و مهارت‌های بین‌فردی دارند.

مثال‌هایی از موقعیت‌های شغلی در خدمات مشتری:

  1. نماینده مرکز تماس (Call Center Representative): پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و حل مشکلات آن‌ها.
  2. صندوقدار (Cashier): کار در فروشگاه‌ها و ثبت خریدها و تراکنش‌های مشتریان.
  3. نماینده خدمات مشتری (Customer Service Representative): پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه اطلاعات درباره محصولات و خدمات شرکت.
  4. تکنسین پشتیبانی فنی (Technical Support Technician): کمک به مشتریان در حل مشکلات فنی مربوط به محصولات یا خدمات.
  5. مدیر خدمات مشتری (Customer Service Manager): نظارت بر تیم خدمات مشتری و اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان.

تفاوت قوانین حاکم بر این شرکت‌ها با شرکت‌های معمولی:

موقعیت‌های شغلی در خدمات مشتری معمولاً نیاز به رعایت استانداردها و سیاست‌های خاصی دارند که ممکن است در شرکت‌های دیگر متفاوت باشد. این استانداردها شامل:

٣٧,٦٣٥
طلایی
٣٨
نقره‌ای
٥٥٤
برنزی
١١٨
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما