پرسش خود را بپرسید
customer service positions یعنی چی؟
٢ ماه پیش
٤٤
customer service positions
یعنی چی؟
٣,٩١٣
٠
٠
١٧٠
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
موقعیتهای شغلی در خدمات مشتری (Customer Service Positions) به شغلهایی اشاره دارد که در آنها افراد به مشتریان کمک میکنند و مشکلات آنها را حل میکنند. این موقعیتها میتوانند شامل ارتباط با مشتریان از طریق تلفن، حضوری یا آنلاین باشند و معمولاً نیاز به مهارتهای ارتباطی قوی، توانایی حل مسئله و مهارتهای بینفردی دارند.
مثالهایی از موقعیتهای شغلی در خدمات مشتری:
- نماینده مرکز تماس (Call Center Representative): پاسخگویی به تماسهای مشتریان و حل مشکلات آنها.
- صندوقدار (Cashier): کار در فروشگاهها و ثبت خریدها و تراکنشهای مشتریان.
- نماینده خدمات مشتری (Customer Service Representative): پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه اطلاعات درباره محصولات و خدمات شرکت.
- تکنسین پشتیبانی فنی (Technical Support Technician): کمک به مشتریان در حل مشکلات فنی مربوط به محصولات یا خدمات.
مدیر خدمات مشتری (Customer Service Manager): نظارت بر تیم خدمات مشتری و اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان.
تفاوت قوانین حاکم بر این شرکتها با شرکتهای معمولی:
موقعیتهای شغلی در خدمات مشتری معمولاً نیاز به رعایت استانداردها و سیاستهای خاصی دارند که ممکن است در شرکتهای دیگر متفاوت باشد. این استانداردها شامل:
- استانداردهای خدمات مشتری: شرکتها معمولاً سیاستها و استانداردهای خاصی برای نحوه برخورد با مشتریان و حل مشکلات آنها دارند.
- آموزشهای خاص: کارکنان خدمات مشتری معمولاً آموزشهای خاصی در زمینه مهارتهای ارتباطی و حل مسئله دریافت میکنند.
- نظارت و ارزیابی: عملکرد کارکنان خدمات مشتری معمولاً به طور منظم ارزیابی میشود تا اطمینان حاصل شود که خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه میشود.
٣٧,٦٣٥
٣٨
٥٥٤
١١٨
٢ ماه پیش