پرسش خود را بپرسید

یادگیری زبان با آبادیس

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٤٨

ایا میشه انگلیسی یاد گرفت با دیکشنری آبادیس؟

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

اگه منظورتون اینه که با کلمات دیکشنری به تنهایی میشه  انگلیسی یاد گرفت خیر.چون با آجر به تنهایی نمیشه خونه ساخت.همانطور که برای چیدن آجرها روی هم مصالح مورد نیازه برای یادگیری زبان هم داشتن کلمات لازمه ولی کافی نیست. باید ساختار رو یاد گرفت چگونه چیدن کلمات رو یاد گرفت. چگونه وصل کردن کلمات رو یاد گرفت و از همه مهمتر  فرهنگ اون کشور . در یادگیری هرزبانی باید فرهنگ اون کشوررو هم یاد گرفت و بدون فرهنگ اونا در واقع یه چیزی ،یه چیر خیلی مهم کمه.میدونیم که زبان یک موجود زنده است یعنی دایم مثل  یه موجود زنده که بخشی از سلولهاش میمیره و با سلولهای زنده جایگزین میشه،زبان هم هرروز بخشی از واژگانش رو از دست میده و بجاش کلمات نو جایگزین میشه پس باید با کسانی که با اون زبان سروکار دارند در ارتباط باشیم تا از قافله عقب نمونیم.در دیکشنری آبادیس بخشهای مختلفی هست و شما امکان تعامل با افراد رو دارین . پس بیشتر به فکر ارتباط با افراد باشید.پس لغات لازمند برای اینکه شما بتونید جمله بسازید ولی جمله ساختن  ساختن بدون دانستن ساختار جمله و اینکه جمله ای که ما می سازیم چه تاثیر فرهنگی و کاربردی داره خیلی مهمه.                                                                         


(مهسا حسامی:)استفاده از دیکشنری علاوه بر کمک به املا و معانی کلمات، باعث می‌شود با نقش کلمات (parts of speech) و نحوه کاربرد آن‌ها در جمله آشنا شوید. توانایی استفاده از فرهنگ لغت به طور موثر و منظم، راهی عالی برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی شما از طریق طیف وسیعی از اطلاعات مفید دیکشنری و دستور زبان است.اگر از دیکشنری آنلاین استفاده می‌کنید، بهتر است آن را هر از چند گاهی ارتقا دهید تا به آخرین کلمات جدیدی که هر سال به فرهنگ لغت اضافه می‌شود دسترسی داشته باشید

١٢,١٠٢
طلایی
١٠
نقره‌ای
١٧٩
برنزی
٦٣
تاریخ
١ ماه پیش

دیکشنری در حین یادگیری بهتون کمک میکنه ولی اینکه باهاش زبان یاد بگیرین  منطقی نیست.

اصولن برای یادگیری زبان 2 مسیر کلی رو بایستی طی کنید:

  1. ورود اطلاعات: یاد گرفتن معانی و نحوه اجرای جملات با گرامر صحیح، تماشای هزاران ویدیو انگلیسی با زیرنویس، بدون زیرنویس و درگیر زبان شدن.
  2.  خروج اطلاعات:  انگلیسی صحبت کردن، نوشتن پیام های انگلیسی، کار روی گرامر، نحوه ی ساخت جملات کامل، بیانِصحیح  کلمات و رعایت فونتیک، و در کل انگلیسی رو در دنیای واقعی تجربه کردن.

دیکشنری میشه جزئی از قسمت شماره 1. بهترین کار برای آموزش زبان اینه که به مدت بسیار طولانی خودتون رو درگیر  فیلم و موسیقی و آموزشهای انگلیسی و ویدیوهای یوتیوب کنید و همینطور دانشتون رو از زبان انگلیسی کاملتر کنید. اگر مدلتون اینطوری نیست، پس میتونید مستقیماً از شماره 2 شروع کنید یعنی با یه سری از افراد که انگلیسی بلدن در ارتباط باشید تلاش کنید صحبت کنید بنویسید و همینطور که کارِتون جلو میره زبان هم یاد بگیرید.

ولی هر دو مورد، احتیاجه برای "انگلیسی یاد گرفتن"

موفق باشین.

١,٩٥٠
طلایی
٢
نقره‌ای
٥٨
برنزی
٨
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما