پرسش خود را بپرسید

منظور از"content company" چه شرکت هایی هستند ؟

تاریخ
١ روز پیش
بازدید
١٥

منظور از

"content company" 

چه شرکت هایی هستند ؟

٢,٦٠٧
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٠٣

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

شرکت تولید محتوا با افراد همکاری می کند تا یک استراتژی هدفمندی را برای بازاریابی دیجیتال یک برند ایجاد کند. سپس محتواهای جذاب و کاربردی را مطابق با آن استراتژی تولید می‌کند تا به آن برند در دستیابی به بیشترین ROI کمک کند.

یکی از کارهایی که شرکت تولید محتوا باید انجام دهد، تعامل صحیح و مناسب با کارفرمایان است، یعنی این تعامل هم در رفتار و هم در زمینه انجام کار باید حفظ شود. روش کار به این گونه است که باید راه‌های صحیح  به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز راجع به محصول، خدمات یا هر زمینه دیگری که مد نظر مشتری است را پیدا کرد  و با ارائه شیوه‌هایی جهت محتوا نویسی او را در جریان محتوایی که قرار است انجام دهد بگذارد. 

کسب تایید از مشتری در هر مرحله از پیشرفت کار بسیار اهمیت دارد و یک شرکت تولید محتوا باید نهایت تلاش خود در رسیدن به این هدف را انجام دهد. به این ترتیب با رعایت همه مورادی که به تایید و موافقت مشتری برسد، شرکت می‌تواند از تولید محتوا با کیفیت و مدنظر او مطمئن شود. در نهایت تفاوتی که یک شرکت خوب محتوایی می‌تواند با یک شرکت معمولی داشته باشد این است که فقط قصد سود مقطعی را نداشته باشد و با تولید یک محتوا با مشتری خود خداحافظی کند بلکه به ارتباط دراز مدت فکر کند.

یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه محتوا این است که مشتری به چه منظور قصد تولید محتوا را دارد. بسته به فضایی که قصد انتشار محتوا را دارد، نوع کار و حتی نوع محتوای تولید شده متفاوت خواهد بود.

به دلیل تفاوتی که بین فضاهای اجتماعی وجود دارد، نوع محتوای تولید شده نیز یکسان نخواهد بود. بسته به هر فضا باید قابلیت‌ها و امتیازهایی برای نوشته در نظر گرفته شود که نیاز مشتری را برآورده کرده و مخاطب موردنظر را جذب کند.

برای مثال اگر فضای مورد نظر مشتری، تولید محتوا برای اینستاگرام است، غالب محتواهای شما باید به صورت عکس و ویدیوهای جذاب باشد. از آنجایی که اینستاگرام فضای اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس است، لذا محتوای جذاب به صورت ویدیو و عکس بسیار اهمیت دارد. در چنین فضایی اگر محتوای تولید شده بدون عکس یا ویدیوی مرتبط باشد ارزشی نخواهد داشت و علنا یک محتوای بی فایده خواهد بود.

اگر مشتری قصد دارد برای محتوای متنی سایت‌ها به شرکت شما مراجعه کند، تعداد کلمات، تیترها و رعایت اصول سئو اهمیت بسیار ویژه‌ای خواهد داشت.

اگر مشتری قصد انتشار محتوا در تلگرام را داشته باشد، محتوا باید نه چندان طولانی اما بسیار جذاب و گیرا نوشته شود که کاربر به هنگام مطالعه درگیر متن مورد نظر شده و درباره آن فکر کند.

* باز نشر از سایت: 👇

https://alomohtava.com/what-does-a-content-company-do/

٢٣,٧٣٥
طلایی
٢٧
نقره‌ای
٥٠٨
برنزی
١٦٨
تاریخ
١ روز پیش

شرکت هایی که در زمینه بهبود برند شخصی افراد کار میکنند . از طریق انتخاب عکس های تاثیرگذار و ویرایش اونها، طراحی کارت ویزیت، طراحی لباس هایی متناسب با فرم بدنی او ، آموزش های  زبان بدن، نحوه بیان  و مواردی ازین دست

تاریخ
١ روز پیش

پاسخ شما