تولید کنندگانی که به فکر کسب سود بلند مدت اند، معمولا کدام شیوه کاری را دنبال می کنند؟
تولید کنندگانی که به فکر کسب سود بلند مدت اند، معمولا کدام شیوه کاری را دنبال می کنند؟
١ پاسخ
تولیدکنندههایی که دنبال سود بلندمدتن، دیگه اهل «بزن دررو» نیستن! اینا همون آدمایین که وقتی بقیه دارن سیبزمینی سرخشده فوری میفروشن، اونا دارن مزرعهی سیبزمینی میخرن 😎
🔍 اینا چه کارایی میکنن؟ یه جور سبک زندگی خاص دارن تو دنیای بیزینس:
🌱 کیفیتپرستی به جای کمیتپرستی
میگن: «کم بفروشیم، ولی مشتری وقتی خرید گفت: وای چه خوب بود!»
همون جملهی طلاییه:
🔁 مشتری راضی، یعنی تبلیغ رایگانِ راهرونده!
🧪 نوآوری، اونم از نوع خونگرمش!
همیشه در حال فکر و فسفرسوزوندنن: «چیکار کنیم خاصتر، راحتتر، هوشمندتر باشه؟»
یه بار دیدم یکیشون نوشته بود:
«ما مشتری رو سورپرایز نمیکنیم، خودمون سورپرایز میشیم از اینکه چقدر جلو افتادیم!» 😅
🤝 با مشتری دوست میشن، نه فقط معاملهگر
یه رابطهی دلی میسازن. مثل کاسب محلهای که وقتی میری مغازهش، انگار رفتی خونهی یه آشنا.
🌍 به زمین و آدمها اهمیت میدن
چون میدونن آدمیزاد با دلش خرید میکنه، نه فقط با کیف پولش.
یه برند انسانی = یه برند موندگار 💚
💸 قیمتگذاریشون نه گرگیه، نه گوسفند
نه پوست میکَنن، نه از خودشون میکَنن. منصفن. مثل اون بستنیفروش قدیمی که میگفت:
«هم من بخورم، هم تو بخوری 😁»
🎯 خلاصه که:
تولیدکنندههای بلندمدتباز، یه چشمشون دنبال سود نیست، دنبال معناست... چون باور دارن:
سودی که از دل بیاد، تا تهِ راه میمونه.و بله، اونا همونان که وقتی بقیه بالا پایین میشن، آروم و مطمئن میرن جلو... یهجور «لاکپشت موفق» طور 🐢✨
پ.ن:
منم اگه یه روز تولیدکننده شدم، همچین راهی رو میرم... فقط امیدوارم اون روز حوصله حساب و کتاب داشته باشم 😅